3MM Racing Academy
Szkolenia motocyklowe
tel.: 602 387 564
zapisy@3mmracingacademy.pl

Artykuły

Wystawianie nogi, czyli jak Rossi wygrał wyścigi

Świat wyścigów jest pasjonującą zjawiskiem łączącym element fizyki, techniki i doprawiający to odrobiną brawury. Niektóre z nich znane są ogółowi, część rozumie tylko garstka. Są też zjawiska, których wyjaśnienie przysparza wszystkim problem. Takim przykładem jest pojawiające się coraz powszechniej wystawienie wyprostowanej nogi podczas dohamowania I wejścia w zakręt. Umiejętności prezentowane przez czołowych zawodników zdają się zaginać… [Czytaj całość]

Czy warto się szkolić? wywiad dla Chopper Magazin

3MM RACING ACADEMY- Czy warto się szkolić?    Bardzo wielu motocyklistów zadaje sobie pytanie – po co się szkolić? Wielu jeździ już kilka, a nawet kilkanaście lat, zdecydowana większość bezkolizyjnie. Jak postrzegacie ten problemy Wy, ludzie zajmujący się zawodowo doskonaleniem kierowców? Na pierwszych zajęciach zapoznajemy naszych kursantów z jedną zasadą. Kładziemy na nią duży nacisk, tak, aby wszystkim i na długo zapadła w pamięć - „motocyklista… [Czytaj całość]

Dobitna dbałość o detale doprowadza do doskonałości - 5Ps- Perfect Preparation Prevents Poor Performance

Jeden z bardziej charyzmatycznych zawodników Man TT i podobno przyszły prowadzący Top Gear wprowadził do powszechnego użycia pielęgnowaną przez siebie zasadę „5Ps” – Perfect Preparation Prevents Poor Performance – „dobitna dbałość o detale doprowadza do doskonałości”, albo bardziej dosłownie „doskonałe przygotowanie zapobiega kiepskim wynikom”. To credo rodem z wyścigów można swobodnie odnieść do jazdy motocyklami drogowymi,… [Czytaj całość]

Szkoła jazdy - chopper

Częstym pytaniem do nas skierowanym jest to dla jakiego typu motocykli kierowane są nasze szkolenia. Zgodnie z prawdą odpowiadamy, że dla każdego, ponieważ podstawowe zasady panowania nad motocyklem są stałe. Są oczywiste różnice między poszczególnymi typami sprzętów: te typowo sportowe konstruowane są z myślą o jak najszybszym pokonywaniu zakrętów, MX ma radzić sobie w terenie itd. Na drugim końcu skali znaleźć można, tzw "armaturę", która… [Czytaj całość]

Zostań mecenasem sportów motocyklowych. 3MM Racing Academy Team i nasze plany na 2016 rok

Cześć,   Postanowiliśmy tutaj umieścić nasz list, który wczoraj wysłaliśmy do naszych byłych kursantów.   Znacie nas już trochę a więc wiecie ,że kilka pomysłów mamy i będziemy robili wszystko aby się ścigać i nadal rozwijać dlatego powstał nowy pomysł , którym chcemy Was zarazić.Aby się nadal rozwijać i dawać Wam jeszcze więcej cennych wskazówek na naszych szkoleniach potrzebujemy mocnego zespołu… [Czytaj całość]

Motocyklowe poduszki powietrzne

 Na szkoleniach 3MM Racing Academy najwięcej uwagi przykładamy do poprawy czynnego bezpieczeństwa. Nie zaszkodzi jednak zadbać też o bezpieczeństwo bierne. Dodatkowa kamizelka z poduszką powietrzną może Wam zaoszczędzić dużo zdrowia jeśli coś pójdzie nie tak. Dzięki szczegółowemu zbadaniu aktualnej oferty przez jedną z Naszych stałych kursantek prezentujemy Wam takie oto zestawienie.   Motoairbag Spidi T152 DPS Hit Air MLV Held Air Vest Helite Turtle Air… [Czytaj całość]

Oszukac Przeznaczenie czyli I i II runda WMMP Poznan 3MM Racing Academy Team

Oszukać Przeznaczenie, czyli I i II runda WMMP Poznań 3MM Racing Academy Team   Czasami jest tak, że nie wszystko idzie po naszej myśli, czasami zdarza się też tak, że wali się wszystko... a raczej wywala się wszystko, co może się wywalić. Wyścigi motocyklowe to sport, gdzie każdy bierze pod uwagę crash a gleba przydarzy się każdemu wcześniej czy później. Niestety czasami dzieją się takie rzeczy, których chyba w najgorszym scenariuszu człowiek nie… [Czytaj całość]

Problemy z zawieszeniem

Niedostateczne tłumienie odbicia widelca: pogłębia się też ugięcie i przy następujących nierównościach motocykl coraz bardziej nerwowo się zachowuje, koło może zacząć podskakiwać lub prześlizgiwać się przy mocnym użyciu przeciwskrętu motocykl zaczyna bujać w złożeniu i trudno go ustabilizować   motocykl jest bardzo twardy, przy nierównej nawierzchni, np na bruku zawieszenie zachowuje się jakby dobijało nawet niewielkie nierówności mocno destabilizują… [Czytaj całość]